funny semneaza pentru UPC campania Doar 1 leu pe zi

Pe scurt, ca oricum toata lumea citeste chestiile astea in timpul programului, funny se da mare ca a lansat noua campanie UPC "Doar 1 leu pe zi".

Fireste, nu este vorba de pretul campaniei, ci de numele ei care ilustreaza perfect oferta partenerului nostru upc: televiziune si telefonie intr-un singur pachet la doar 1 leu pe zi.

Ramanand consecvent motto-ului "Toti pentru unul, televiziune, internet si telefonie pentru toti", UPC se tine de cuvant in toate demersurile sale comerciale, asistat de partenerul sau din ultimii doi ani, agentia funny.

Campania s-a bucurat de sprijinul celor 3 muschetari deja familiari publicului din anterioarele campanii UPC, cat si din mai putin cunoscutele romane ale lui Alexandre Dumas. Campania poate fi vazuta pe tv, in presa si regasita ici si colo in comentariile pline de intelepciune ale celor care isi dau pe net cu parerea despre tot ce misca in piata de comunicare autohtona.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related