Parteneriat Cocoon Bucharest si Farmec Cluj pentru campania de relansare a marcii AslaVital

Cocoon Bucharest, companie specializata in consultanta de brand si solutii de design, este autoarea conceptului creativ al campaniei de relansare a noii game de produse cosmetice AslaVital.

Sub deviza "Aslavital - Cheia frumusetii tale!", campania de relansare a debutat la inceputul lunii octombrie cu o promotie inedita adresata publicului larg, construita in stransa legatura cu conceptul creativ propus si dezvoltat de echipa Cocoon Bucharest.

Pornind de la formula unica AslaVital - argila ca ingredient principal, prin care aceasta si-a castigat notorietatea in categoria produselor cosmetice, directia creativa aleasa de Cocoon Bucharest pune in valoare beneficiile si atributele acestei game de produse si se concretizeaza vizual in materiale POS, aparitii media (presa, online) si actiuni below-the-line.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related