Articole care fac referire la Ioana Borza
Gerovital obține distincția “Produsul Anului 2017” pentru noile produse antirid din gama Gerovital H3 Evolution
[CSR-ul lui 2017] Ioana Borza, Farmec: Ca brand, iti doresti ca si alti oameni sa empatizeze cu cauza si sa te ajute sa luptati impreuna
Specialistii Gerovital au organizat workshop-ul Gerovital Tratament Expert alaturi de vedeta Claudia Pavel
Farmec a descoperit „Secretul frumuseții româncelor” și a câștigat premiul pentru cea mai eficientă promoție la Premiile Piața
Farmec si MullenLowe dezvaluie secretul frumusetii romancelor. Noua campanie Gerovital Plant promoveaza frumusetea romancelor la nivel de brand national
MullenLowe anunta un parteneriat cu Farmec. Agentia a castigat pitch-ul de creatie organizat de compania din Cluj
Ioana Borza (Marketing Manager, Farmec): Foarte putini din cei care primesc o sponsorizare trimit, apoi, companiei care i-a ajutat un raport sau o monitorizare
[Marketeri despre creativitate] Ioana Borza (Farmec): Este foarte important ca oamenii de creatie sa inteleaga brandul, valorile sale, cat si cultura organizationala a companiei
Ioana Borza (Marketing Manager, Farmec): In online, cele mai bune rezultate le au promotiile personalizate, spre deosebire de comertul traditional, unde functioneaza mai bine cele cu premii instant
Sociologi, marketeri si publicitari dezbat caracteristicile femeilor din target-ul comercial la conferinta Marketing for Women 2013
Actritele Maria Buza si Alexandra Velniciuc sunt protagonistele campaniei de comunicare Nufar si Triumf, semnate de ATELIER SAPTE
Gerovital: un brand romanesc care genereaza aproximativ 230.000 de rezultate in 0,24 secunde la o cautare pe Google






































