ZenithOptimedia: investitiile in publicitate au scazut mai mult decat a fost prevazut

ZenithOptimedia a revizuit previziunile legate de investitiile media in 2009, anuntand o scadere a acestora "mai mare decat era asteptat", potrivit mediaweek.co.uk.

In raportul actualizat, noile procente estimate indica scaderi in dreptul cheltuielilor de publicitate in toate regiunile, dupa cum urmeaza: America de Nord - scadere de 12,6%, Europa Centrala si Europa de Est - 20,9%, Europa de Vest - 11,2%, Africa si Orientul Mijlociu - 11,4%, regiunea Asia-Pacific - 3,2%.

Din partea ZenithOptimedia, Jonathan Barnard a declarat: "Am decis sa revizuim previziunile, in ciuda numeroaselor stiri despre imbunatatirea prognozelor economice. Aceasta pentru ca prima jumatate a anului a fost chiar mai rea decat anticipam; acum sunt semne clare ca rata declinului este in scadere (...); ne asteptam ca piata publicitatii TV, outdoor si in cinematografe sa creasca in 2010, urmata de radio in 2011".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related