Party publicitar pentru cresterea vinzarilor

Petrecerile, paradele, meciurile de fotbal sau orice alt eveniment care se potriveste cu spiritul unei marci reprezinta ocazii benefice pentru promovarea unor produse. Publicitatea neconventionala creste tot mai mult in popularitate.
Vara aceasta a fost plina de evenimente. Mare parte, in scopuri publicitare. Spre exemplu, toata luna august, romanii care au mers pe litoral au putut gusta putin din stilul italian creat in cadrul evenimentelor Peroni. Cam acelasi lucru au facut si cei de la URSUS, punind muzica la Liberty Parade. Iar exemplele vor continua. Mai ales fiindca se estimeaza ca acest gen de promovare va fi tot mai intilnit si in Romania. "BTL-ul (publicitatea neconventionala - n.red.) si PR-ul (relatii publice - n.red.) vor inregistra o crestere spectaculoasa anul acesta, intrucit au de recuperat fata de piata de media si ATL (campanii TV, radio, print - n.red.)", ne-a declarat Diana Graepel, fondatorul agentiei de publicitate BTL Funky Bussines.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Related