Sponsorii evita asocierea cu Liga Chineza de Fotbal

Scandalurile de coruptie din Liga Chineza de Fotbal indeparteaza sponsorii de o asociere directa cu competitia sportiva, conform www.media.asia. In ultimii 6 ani, Siemens, Iphox (operator britanic de telefonie mobila) si Kingway (producator de bere din China) au renuntat la parteneriatul cu Liga Chineza, iar in 2005 campionatul s-a desfasurat chiar si in lipsa unui sponsor oficial. In 2009 Pirelli a semnat un contract de sponsorizare pe 3 ani.

Marcus Luer (CEO, Total Sports Asia) declara: "Sunt doua tipuri de sponsori. Pe de o parte sunt cei pentru care conteaza foarte mult cu cine se asociaza si vor decide ca fotbalul din China nu este pentru ei din cauza scandalurilor. Pe de alta parte, sunt branduri interesate strict de nivelul de audienta. Acestea sunt mai putin preocupate de o asociere directa cu un produs si vor sa beneficieze de un public larg."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related