Eureko lanseaza campania de comunicare Flexinvest

Eureko, unul dintre cele mai importante grupuri financiare din Europa, lanseaza o noua campanie de comunicare pe piata locala menita sa promoveze cel mai nou si mai ofertant produs din portofoliul Eureko - Flexinvest. Campania face parte din strategia de pozitionare a companiei pe piata romaneasca ca un grup financiar de incredere care lucreaza in beneficiul consumatorilor din Romania.

Aceasta este prima campanie de comunicare a unui produs Eureko, dupa campaniile de rebranding si de comunicare a valorilor grupului lansate anul trecut. Dezvoltata in jurul conceptului de siguranta si profit garantat, noua campanie Flexinvest comunica un produs unic pe piata locala - asigurarea de viata de tip unit-linked cu un profit investitional de minim 10%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MindShare Media

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related