
Articole care fac referire la Business Unit Director


Grijuliul din tine e la butoane în „turnul de control” în campania dirijată de Sonica pentru Good Routine® by Secom®

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Leo Burnett Bucharest, împreună cu Telekom Romania și Curtea Veche, finaliști la Effie Awards Europe 2020

Oxygen dezvoltă si implementează strategia și identitatea digitală pentru Olympus Foods în 8 țări europene

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

Leo Burnett Bucharest și Telekom Romania au câștigat șapte premii la Festivalul internațional de creativitate Golden Drum 2019
![[PR creativ] Claudia Mihalascu, Ogilvy PR: Foarte mult timp, PR-ul a fost desconsiderat in termeni creativi, comparativ cu industria de advertising](https://media.iqads.ro/2015/11/claudia-mihalascu-cover-410.jpg)
[PR creativ] Claudia Mihalascu, Ogilvy PR: Foarte mult timp, PR-ul a fost desconsiderat in termeni creativi, comparativ cu industria de advertising
![[Digitalul in PR] Alina Melescanu (Ogilvy PR): 30% din cifra de afaceri a agentiei este sustinuta de proiecte dedicate mediului digital](https://media.iqads.ro/2013/11/photo-large-277035-cover-410.jpg)
[Digitalul in PR] Alina Melescanu (Ogilvy PR): 30% din cifra de afaceri a agentiei este sustinuta de proiecte dedicate mediului digital

Ogilvy Public Relations Bucuresti a creat cea de-a doua editie a programului “Scoala de inovatie” pentru Adrem Invest

Actritele Maria Buza si Alexandra Velniciuc sunt protagonistele campaniei de comunicare Nufar si Triumf, semnate de ATELIER SAPTE
![[AdLife] Andy Lita: "Primul salariu a fost primit de la un fast food din Germania, unde am facut multi cartofi prajiti"](https://media.iqads.ro/2012/08/photo-large-24045-cover-410.jpg)
[AdLife] Andy Lita: "Primul salariu a fost primit de la un fast food din Germania, unde am facut multi cartofi prajiti"

Campania "Repetition" realizata de Saatchi & Saatchi a generat earned media in valoare de 105.000 de euro
