Lectii de invatat de la Wally Olins

Cine a fi crezut ca se pot invata atatea lucruri dintr-o conversatie telefonica? Am discutat cu Wally Olins (Presedinte, Saffron Brand Consultants), supranumit si Branding Guru, despre consecintele crizei economice asupra brandurilor, despre cum poti gestiona brandul de angajator atunci cand esti nevoit sa faci disponibilizari sau despre global versus local in comunicarea brandurilor internationale. A adus in discutie exemplele liniilor aeriene cu traditie care sunt amenintate de ascensiunea companiilor de zbor low-cost si implicatiile acestui fapt. Am invatat de aici ca uneori trecem prin vremuri grele si trebuie sa ne asumam ca vom fi afectati de asta. Dar am invatat si lectia optimismului, pentru ca, daca privesti in ansamblu iti dai seama ca, de-a lungul timpului, crizele au trecut asa cum au venit.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Related