[AdPrint 2010] Printul - Cenusareasa publicitatii in Europa de Nord

Buzz cu Joost Berends (Founder & Creative Director, mortierbrigade Belgium) si Philippe de Ceuster (Partner & Creative Director, mortierbrigade, Belgium), membri ai juriului AdPrint 2010

Cititi si varianta Europei de Sud.

IQads: Cum a decurs jurizarea lucrarilor inscrise la AdPrint?
Joost Berends: A mers foarte repede, in doua ore am terminat. A fost destul de clar ce era bun si ce nu, discutiile s-au concentrat mai mult pe premii, daca sa fie Aur sau Argint.

IQads: Deci nu ati avut dezbateri, ati fost toti de acord.
Joost Berends: Ba da, au existat cateva dezbateri. Cateodata e foarte clara diferenta intre tarile din sud fata de cele din nordul Europei, in ceea ce priveste modul de a juriza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Related