[AdPrint 2010] Pe bugete mari, clientii nu risca sa investeasca in new media si cer printuri

Buzz cu Enrico Dorizza (Executive Creative Director, Leo Burnett Italy) si Milos Obradovic (Art Director, Leo Burnett Italy), membri ai juriului AdPrint 2010

Cititi si varianta Europei de Nord.

IQads: Prima intrebare: Cum a decurs jurizarea de vineri?
Enrico Dorizza: In primul rand, trebuie sa spun ca juriul a fost alcatuit din oameni bine pregatiti, deci nu au fost controverse, in mare parte am avut cam aceeasi parere. A mers foarte repede, am terminat jurizarea intr-o singura zi.
Milos Obradovic: Stiti cum e, nu poti fi 100% de acord cu toata lumea, dar cred ca am reusit sa ne punem de acord si cred ca toti am fost impacati cu rezultatul jurizarii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Related