Cele mai creative campanii si case-uri ale anului: castigatorii Grand Prix-urilor de la Cannes Lions 2013

Cele mai creative campanii si case-uri ale anului: castigatorii Grand Prix-urilor de la Cannes Lions 2013

Timp de o saptamana, Riviera Franceza a fost locul cu cea mai mare concentratie de publicitari pe metrul patrat din lume. Scopul prezentei lor acolo a fost unul precis si anume cea de-a 60-a editie a Festivalului Cannes Lions, care si-a desemnat sambata seara toti castigatorii. Cu 17 categorii si peste 30,000 de proiecte inscrise, castigatorii Grand Prix-urilor, cele mai inalte distinctii oferite in festival, merita o privire mai atenta:

Direct Lions Grand Prix, PR Lions Grand Prix, Radio Lions Grand Prix, Film Lions Grand Prix, Integrated Grand Prix
McCann Melbourne pentru Metro Trains – Dumb Ways To Die

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related