Cele mai creative campanii si case-uri ale anului: castigatorii Grand Prix-urilor de la Cannes Lions 2013

Cele mai creative campanii si case-uri ale anului: castigatorii Grand Prix-urilor de la Cannes Lions 2013

Timp de o saptamana, Riviera Franceza a fost locul cu cea mai mare concentratie de publicitari pe metrul patrat din lume. Scopul prezentei lor acolo a fost unul precis si anume cea de-a 60-a editie a Festivalului Cannes Lions, care si-a desemnat sambata seara toti castigatorii. Cu 17 categorii si peste 30,000 de proiecte inscrise, castigatorii Grand Prix-urilor, cele mai inalte distinctii oferite in festival, merita o privire mai atenta:

Direct Lions Grand Prix, PR Lions Grand Prix, Radio Lions Grand Prix, Film Lions Grand Prix, Integrated Grand Prix
McCann Melbourne pentru Metro Trains – Dumb Ways To Die

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Related