Impact Marketing School a ajuns la a IX-a editie

Impact Marketing School este prima scoala de marketing din Romania, aflata anul acesta la a IX-a editie. Proiectul organizat de asociatia Voluntari pentru Idei si Proiecte (VIP) se desfasoara in perioada 10-19 aprilie in Bucuresti. Cei 25 de studenti din toata tara vor primi un brief dat de Raiffeisen Bank, partenerul unic de anul acesta al scolii de marketing.

Impact 2010 se reinventeaza, astfel ca proiectul este structurat in doua etape: prima a constat intr-o conferinta deschisa tuturor studentilor pasionati de marketing, care a avut loc pe 17 martie, in Bucuresti. Cea de-a doua etapa - scoala de marketing propriu zisa - se va desfasura in perioada 10-19 aprilie, curprinzand training-uri si workshop-uri sustinute de specialisti din compania partenera, dar si traineri specializati in domeniu. Finalitatea proiectului consta intr-o campanie integrata de marketing, realizata de participanti pe tema "Cum promovam serviciile bancare electronice in randul tinerilor" si pe baza informatiilor furnizate de Raiffeisen Bank.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related