Bergenbier lanseaza Imnul barbatilor, in cadrul campaniei de comunicare dedicate Zilei Barbatului

Cu ocazia celebrarii zilei de 5 mai, Bergenbier, berea barbatilor din Romania, lanseaza o noua campanie de comunicare. Punctul central al acestei campanii il reprezinta imnul dedicat barbatilor si zilei lor aniversare. Spotul TV "Imnul" va putea fi vizionat incepand de astazi, 15 aprilie, pe posturile nationale de televiziune si pe retelele sociale dedicate Zilei Barbatului (Facebook, YouTube).

"Imnul", noul spot, pune in scena situatii tipice din viata barbatilor si urmareste sa creioneze cateva din tipologiile masculine: "bautorii de apa cu hamei", "iubitorii de animale bine preparate", "activistii miscarii anti-broccoli", "antrenorii-amatori", "iubitorii de frumos" etc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Oameni

Pozitii

Sectiune



Related