![Campania Samsung, The Banknote Concert, câstigătoare a marelui premiu Grand Effie România 2020](https://media.iqads.ro/2020/11/127770559-3578760532180299-2505619495360188647-o-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Starcom MediaVest
![Campania Samsung, The Banknote Concert, câstigătoare a marelui premiu Grand Effie România 2020](https://media.iqads.ro/2020/11/127770559-3578760532180299-2505619495360188647-o-cover-410.jpg)
![Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala](https://media.iqads.ro/2020/09/internetics2020-cover-410.jpg)
Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala
![[Case Study] Leo Burnett Bucharest și Asociația Curtea Veche ne spun că e #timpulsăcitim și să schimbăm relația românilor cu cărțile](https://media.iqads.ro/2019/10/timpulsacitim-1-cover-410.jpg)
[Case Study] Leo Burnett Bucharest și Asociația Curtea Veche ne spun că e #timpulsăcitim și să schimbăm relația românilor cu cărțile
![Primul concert din lume într-o bancnotă. Provocarea Samsung și Leo Burnett: Să permitem întregii țări să experimenteze Festivalul Enescu](https://media.iqads.ro/2019/09/collage8-cover-410.jpg)
Primul concert din lume într-o bancnotă. Provocarea Samsung și Leo Burnett: Să permitem întregii țări să experimenteze Festivalul Enescu
![Consumul de conţinut media în rândul mamelor din România - noul studiu Starcom MediaVest Group România](https://media.iqads.ro/2017/03/mamicile-din-romania-pdf-cover-410.jpg)
Consumul de conţinut media în rândul mamelor din România - noul studiu Starcom MediaVest Group România
![[CSR-ul lui 2017] Alexandra Maier, Avon: Multe schimbări bune pot să apară doar dacă trio-ul public-privat-ONG își găsește echilibrul sau măcar formula de funcționare](https://media.iqads.ro/2017/02/alexandra-maier-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Alexandra Maier, Avon: Multe schimbări bune pot să apară doar dacă trio-ul public-privat-ONG își găsește echilibrul sau măcar formula de funcționare
![[Schimbari in media] Rodica Mihalache (Starcom): Jurnalismul conversational va duce la advertising conversational](https://media.iqads.ro/2017/01/rodica-m-cover-800-cover-410.jpg)
[Schimbari in media] Rodica Mihalache (Starcom): Jurnalismul conversational va duce la advertising conversational
![Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări](https://media.iqads.ro/2016/11/2016-1121-22163900-cover-410.jpg)
Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări
![Un Black Friday de succes: Sugestii pentru retaileri rezultate din studiul Black Friday 2015, marca Starcom MediaVest Group și Leo Burnett, în parteneriat cu TNS România](https://media.iqads.ro/2016/10/black-friday-20151-cover-410.jpg)
Un Black Friday de succes: Sugestii pentru retaileri rezultate din studiul Black Friday 2015, marca Starcom MediaVest Group și Leo Burnett, în parteneriat cu TNS România
![Marele trofeu EFFIE a fost castigat de Leo Burnett pentru campania „Tadaaam GigaWeekend” – Telekom Romania](https://media.iqads.ro/2016/09/telekom-7738365782418096575-n-cover-410.jpg)
Marele trofeu EFFIE a fost castigat de Leo Burnett pentru campania „Tadaaam GigaWeekend” – Telekom Romania
![Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari](https://media.iqads.ro/2016/09/effie-logo-900x506-cover-800-cover-410.jpg)
Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari
![IAA Global anunta echipa de conducere pentru perioada 2016-2018. Felix Tataru si-a inceput mandatul de Presedinte](https://media.iqads.ro/2016/06/felix-800-cover-410.jpg)
IAA Global anunta echipa de conducere pentru perioada 2016-2018. Felix Tataru si-a inceput mandatul de Presedinte
![[YouTube Ads Leaderboard: Cannes 2016] Top 10 cele mai populare spoturi vizionate la nivel global de la Cannes 2015 si pana in prezent](https://media.iqads.ro/2016/06/collageclash-cover-410.jpg)
[YouTube Ads Leaderboard: Cannes 2016] Top 10 cele mai populare spoturi vizionate la nivel global de la Cannes 2015 si pana in prezent
![[FIBRA #1] Drawing the line: the best jury ever to come to Romania, 96 speakers, 99 awards for campaigns developed in the last 2 years, 4 days and many months of preparation](https://media.iqads.ro/2016/05/imagine-trofeu-full1-cover-8001-cover-410.jpg)
[FIBRA #1] Drawing the line: the best jury ever to come to Romania, 96 speakers, 99 awards for campaigns developed in the last 2 years, 4 days and many months of preparation
![[Premiile FIBRA #1] Tragem linie: cel mai bun juriu prezent vreodata in Romania, 96 de speakeri, 99 premii pentru campaniile din ultimii doi ani, 4 zile, multe luni de pregatire](https://media.iqads.ro/2016/05/imagine-trofeu-full1-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA #1] Tragem linie: cel mai bun juriu prezent vreodata in Romania, 96 de speakeri, 99 premii pentru campaniile din ultimii doi ani, 4 zile, multe luni de pregatire
![Starcom MediaVest Group, singura agentie romaneasca premiata la IAB MIXX AWARDS EUROPE 2016. 3 Trofee pentru campania “Ora de creativitate”](https://media.iqads.ro/2016/05/bvn-cover-410.jpg)
Starcom MediaVest Group, singura agentie romaneasca premiata la IAB MIXX AWARDS EUROPE 2016. 3 Trofee pentru campania “Ora de creativitate”
![[Premiile FIBRA #1] Gold FIBRA - Leo Burnett - Come and Vote / Asociatia Pro Democratia / Asociatia Pro Democratia](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-34-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA #1] Gold FIBRA - Leo Burnett - Come and Vote / Asociatia Pro Democratia / Asociatia Pro Democratia
![[Premiile FIBRA #1] Shortlist - Leo Burnett - Michael the Brave / Asociatia Pro Democratia / Asociatia Pro Democratia](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-19-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA #1] Shortlist - Leo Burnett - Michael the Brave / Asociatia Pro Democratia / Asociatia Pro Democratia
![[Premiile FIBRA #1] Silver FIBRA / Leo Burnett - Stephen The Great / Asociatia Pro Democratia / Asociatia Pro Democratia](https://media.iqads.ro/2016/05/come-and-vote-main-board-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA #1] Silver FIBRA / Leo Burnett - Stephen The Great / Asociatia Pro Democratia / Asociatia Pro Democratia
![[Conferintele FIBRA] Seminar Starcom MediaVest Group: Content is the King, Consumer is the Storyteller - cand consumatorul scrie briefuri, iar brandurile le transforma in storytelling](https://media.iqads.ro/2016/05/collage1-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Seminar Starcom MediaVest Group: Content is the King, Consumer is the Storyteller - cand consumatorul scrie briefuri, iar brandurile le transforma in storytelling
![De Paste, romanii se asteapta la promotii in special la haine si incaltaminte - in ton cu respectarea traditiei de a purta ceva nou - mai mult decat la electrocasnice, telefoane mobile sau tablete](https://media.iqads.ro/2016/04/lok1-cover-410.jpg)
De Paste, romanii se asteapta la promotii in special la haine si incaltaminte - in ton cu respectarea traditiei de a purta ceva nou - mai mult decat la electrocasnice, telefoane mobile sau tablete
![[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii](https://media.iqads.ro/2016/04/spotlight-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii
![Circa 60% dintre utilizatorii de internet joaca jocuri online ca sa se detaseze de problemele cotidiene. Peste 80% dintre acestia aleg sa se joace pe mobil](https://media.iqads.ro/2016/03/screenshot7-cover-410.jpg)
Circa 60% dintre utilizatorii de internet joaca jocuri online ca sa se detaseze de problemele cotidiene. Peste 80% dintre acestia aleg sa se joace pe mobil
![[Tineri marketeri] Silvia Rusu (Unilever): Contactul cu agentiile incepe de cum intri in categorie, nu conteaza nivelul profesional. Diferenta este data de natura responsabilitatii care iti revine](https://media.iqads.ro/2016/03/silvia-cover-410.jpg)
[Tineri marketeri] Silvia Rusu (Unilever): Contactul cu agentiile incepe de cum intri in categorie, nu conteaza nivelul profesional. Diferenta este data de natura responsabilitatii care iti revine
![[Consumer Report] Andreea Grigoroiu (Starcom MediaVest Group): Datele culese din cercetari reprezentative resusciteaza consumatorul din brief](https://media.iqads.ro/2016/01/poza-andreea-g-cover-410.jpg)
[Consumer Report] Andreea Grigoroiu (Starcom MediaVest Group): Datele culese din cercetari reprezentative resusciteaza consumatorul din brief
![[Consumer Report] Diana Ionel (Starcom MediaVest Group): Studiile despre consumator rafineaza segmentarea in campaniile de performance marketing](https://media.iqads.ro/2015/12/diana-ionel-cover-410.jpg)
[Consumer Report] Diana Ionel (Starcom MediaVest Group): Studiile despre consumator rafineaza segmentarea in campaniile de performance marketing
![Consumer Report: “Branded entertainment-ul facut corect porneste dintr-o analiza atenta a consumatorului si a comportamentului lui"](https://media.iqads.ro/2015/12/poza1-cover-410.jpg)
Consumer Report: “Branded entertainment-ul facut corect porneste dintr-o analiza atenta a consumatorului si a comportamentului lui"
![[Cum isi aleg brandurile endorserii] Carmen Soare (NN Romania): Ne-am dorit, prin intermediul talentului exceptional al lui Marcel Iures, sa transmitem faptul ca schimbarea de nume nu inseamna si o schimbare a esentei noastre](https://media.iqads.ro/2015/12/ing-0060-resize-cover-800-cover-410.jpg)
[Cum isi aleg brandurile endorserii] Carmen Soare (NN Romania): Ne-am dorit, prin intermediul talentului exceptional al lui Marcel Iures, sa transmitem faptul ca schimbarea de nume nu inseamna si o schimbare a esentei noastre
![[Cum isi aleg brandurile endorserii] Ana Burloiu (Scandia Food): Ne-am dorit ca endorserul Pate Bucegi sa fie o persoana carismatica, cu personalitate, umor, si sa poata fi asociat cu usurinta cu valorile marcii](https://media.iqads.ro/2015/12/dsc-14821-cover-800-cover-410.jpg)
[Cum isi aleg brandurile endorserii] Ana Burloiu (Scandia Food): Ne-am dorit ca endorserul Pate Bucegi sa fie o persoana carismatica, cu personalitate, umor, si sa poata fi asociat cu usurinta cu valorile marcii
![Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri](https://media.iqads.ro/2015/11/12068886-1161363977224868-6838562326883051135-o-cover-410.jpg)
Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Rodica Mihalache (Starcom MediaVest Group): Sa nu uitam ca adolescentii de azi vor deveni market makers in viitor](https://media.iqads.ro/2015/11/12247697-1185311321496800-4364365786006898389-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Rodica Mihalache (Starcom MediaVest Group): Sa nu uitam ca adolescentii de azi vor deveni market makers in viitor
![S-a lansat noul Consumer Report – singura antologie din industria de comunicare despre consumatorii romani, cu informatii actionabile pentru marketeri, agentii si publisheri](https://media.iqads.ro/2015/11/untitled15-cover-410.jpg)
S-a lansat noul Consumer Report – singura antologie din industria de comunicare despre consumatorii romani, cu informatii actionabile pentru marketeri, agentii si publisheri
![[Cum isi aleg brandurile endorserii] Raluca Vlad (Coca-Cola Romania): Implicarea Simonei Halep in cauza copiilor nascuti prematur si prezenta sa foarte puternica reprezinta un real ajutor in campania Dorna - "Grija pentru Copii"](https://media.iqads.ro/2015/11/raluca-vlad-cover-410.jpg)
[Cum isi aleg brandurile endorserii] Raluca Vlad (Coca-Cola Romania): Implicarea Simonei Halep in cauza copiilor nascuti prematur si prezenta sa foarte puternica reprezinta un real ajutor in campania Dorna - "Grija pentru Copii"
![[Cum isi aleg brandurile endorserii] Miruna Smeureanu (Coca-Cola Romania): Alaturi de Connect-R si Delia, am consolidat o poveste de brand locala, inceputa de cei doi artisti si continuata de fanii nostri](https://media.iqads.ro/2015/11/miruna-smeureanu-cover-800-cover-410.jpg)
[Cum isi aleg brandurile endorserii] Miruna Smeureanu (Coca-Cola Romania): Alaturi de Connect-R si Delia, am consolidat o poveste de brand locala, inceputa de cei doi artisti si continuata de fanii nostri
![[Cum isi aleg brandurile endorserii] Dana Iordache (PepsiCo): Antonia a fost alaturi de noi incepand din luna mai, cand am lansat comunicarea platformei educationale Lipton "Ce-ai in ceai"](https://media.iqads.ro/2015/11/dana-iordache-cover-410.jpg)