Grapefruit finalizeaza proiectul de reasezare strategica si rafinare a identitatii vizuale pentru NNDKP

Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP) anunta astazi finalizarea procesului de reasezare strategica a brandului si de rafinare a identitatii vizuale, desfasurat cu sprijinul agentiei de branding Grapefruit. Inceput prin formularea clara si organizata a trasaturilor unui brand deja afirmat, procesul se incheie acum cu lansarea noului website si cu definitivarea elementelor de identitate.

"Evolutia spectaculoasa a firmei trebuie sa se reflecte atat in interior- reasezarea echipei in jurul elementelor care ne definesc si ne diferentiaza - cat si in exterior - elementele de identitate vizuala, de exprimare simbolica a ceea ce suntem. Partenerii, care au avut un rol determinant in toate etapele din proces, prin cerintele specifice de a crea o diferentiere a brandului si prin deschiderea pentru solutii proaspete si o comunicare continua, au acum o mai buna intelegere a felului in care brandul poate actiona ca o sursa de avantaj concurential pentru NNDKP", considera Ion Nestor, unul dintre partenerii coordonatori ai NNDKP.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related