
Articole care fac referire la NON
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii NON


Premiile Superscrieri #10: Încrederea se câștigă cuvânt cu cuvânt. Au început înscrierile pentru premiile ediției #10

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

Rezultate EFFIE 2018: Grand EFFIE a fost câştigat de Agenția Jazz Communication. Clientul anului este Telekom Romania, brandul anului este Telekom, iar agenția anului Leo Burnett Group/Publicis One România

Cei mai buni dintre cei buni. Marii castigatori ai Premiilor FIBRA #2: McCann Worldgroup Romania este Agentia Anului, URSUS Breweries este Clientul Anului 2017

Creativitatea romaneasca, din nou in showcase. Urmeaza a doua editie a festivalului local de creativitate Premiile FIBRA

Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări

Leo Burnett Worldwide este Network of the Year si BBDO New York este Agency of the Year la editia 95 a ADC Annual Awards
![[Premiile FIBRA #1] Gold FIBRA - Leo Burnett - Come and Vote / Asociatia Pro Democratia / Asociatia Pro Democratia](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-34-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA #1] Gold FIBRA - Leo Burnett - Come and Vote / Asociatia Pro Democratia / Asociatia Pro Democratia

D&AD 2016: Publicis Romania, castigatoarea unui White Pencil pentru campania ACR - "Street View Test"

Investitori, antreprenori si profesionisti cunoscuti din industrie se alatura programului de accelerare MVP Academy

Entries are now open for FIBRA Awards, the competition that recognizes courage in Romanian creativity

Premiile FIBRA dau startul inscrierilor in competitia care recunoaste curajul in creativitatea romaneasca
![[Cum se vinde filmul romanesc] Olimpia Melinte: “Suntem prea politicosi. Avem nevoie de campanii indraznete!”](https://media.iqads.ro/2015/10/nemirschi-com-2015-w1080-1-of-1-october04-cover-410.jpg)
[Cum se vinde filmul romanesc] Olimpia Melinte: “Suntem prea politicosi. Avem nevoie de campanii indraznete!”

Marele trofeu EFFIE a fost castigat de Cohn and Jansen JWT pentru campania „Purity Test” – Aqua Carpatica (Valvis Holding). Lista tuturor castigatorilor EFFIE Awards

Raluca Mihalachioiu (The Public Advisors): Targoviste ar trebui sa se foloseasca mai mult de PR pentru a aduce evenimentele locale la nivel national
![[Brandingul si clientii] Andrei Botez (NON): Cand exista o miza financiara, oamenii sunt dispusi sa se informeze](https://media.iqads.ro/2013/11/branding-22-cover-410.jpg)