[Cannes 2010] Inca 2 premii la Cannes pentru Mihai Botarel

Buzz cu Mihai Botarel (Copywriter, DDB Dusseldorf)

Dupa Bronz cu Mandra in 2007 (GMP), Bronz cu Muzeul Antipa - "The Dinosaur Exhibition" in 2009 (Leo Burnett), ocazie cu care se bucura ca a scapat de titlul de "one hit wonder", Mihai Botarel castiga anul acesta un Gold la Press si un Bronz la Outdoor cu o campanie pentru Volkswagen: Moose / Tree / Rock. Desi tentatia de a discuta "piata auto in criza" a fost foarte mare, m-am rezumat la "gustul victoriei":

IQads: Te-a felicitat f. multa lume pe Facebook si in primele cateva zile n-ai raspuns nimic. Pai tu iei 2 premii la Cannes si nu scrii pe Facebook? Fix acum ar fi trebuit sa pui statusuri gen "ma uit de pe scena de la Cannes si imi intra-n ochi lumina reflectata de Leul asta de Aur din fata mea"; poze "eu cu Leul de Bronz", "eu cu Leul de Aur" :). Pai, se poate sa nu folosesti retelele sociale fix in momentele cheie din cariera? Ah, sa nu-mi spui ca n-ai urcat pe scena, ca imi distrugi interviul :P
Mihai Botarel: Pai am aflat marti seara de premiu si miercuri dimineata am zburat la Cannes. N-am iPhone si nu mi-am luat laptopul cu mine. Prin urmare, n-am intrat pe Facebook doua zile. Ma si mir ca m-am putut abtine.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Related