Vor ramane si pachetele de tigari din Europa fara branding?

Interviu cu Rob Cunningham (avocat si Senior Policy Analyst, Canadian Cancer Society)

La sfarsitul lunii aprilie a acestui an, Australia a anuntat (http://bit.ly/plainpackaging) ca de la 1 iunie 2012, va adopta “plain packaging” (packaging standardizat) pentru pachetele de tigari, asta insemnand ca nu va mai exista branding pe pachetele de tigari, nici alte elemente grafice, in afara de imaginile si textele de avertizare cu privire la consecintele fumatului asupra sanatatii (exemplu). Numele brandului va fi scris cu un font si o culoare standard pe ultim rand, la baza pachetului. Legea nu a intrat inca in Parlament, deci companiile de tutun din Australia isi pregatesc defensiva. Veti vedea in continuare care este opinia lui Rob Cunningham despre aceasta problema. Rob a participat de curand la un workshop in Romania, unde a vorbit despre tobacco packaging si labeling, inclusiv despre avertismente si packaging standardizat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related