Ce-ai fi in stare sa faci pentru un job in publicitate?

Brief: dat pe spate Director Creatie
Obiectiv: obtinut interviu angajare

Solutii
Neconventional: "Quero entrar!"
O tanara creativa din Argentina, Laura Holzmann, a confirmat metafora cu care ne jucam pe Facebook zilele trecute, anuntand inscrierile la Atelierele ADfel ("pentru manjii care tropaie de nerabdare la Portile Publicitatii").

Intr-o buna zi, angajatii agentiei Ogilvy, Cordoba, venind linistiti la birou, au gasit peste drum o fetita cu codite, incruntata si aratand cu degetul amenintator spre "Ogilvy Action Yunes", urland "Quero entrar!". Era un desen in graffitti pe un perete de peste drum de agentie. Alaturat, era trecuta si adresa web a portofoliului, care era contul ei de Flickr de fapt: tintaypluma.com.ar. A obtinut interviul, dar nu si jobul.

via

Online: The Google Job Experiment
O campanie AdWords in valoare de 6$, a luat anul acesta Bronze Design Lion la Cannes, Gold Pencil in competitia "One Show Design", Silver Pencil in competitia "One Show" si Bronze in categoria Interactive, la Clio. E vorba de campania de angajare a lui Alec Brownstein, un copywriter din New York, care a presupus ca Directorii de Creatie isi cauta numele pe Google putin mai des decat restul oamenilor. Si-a plasat, asadar, anuntul sau de angajare in paginile rezultatelor pentru cautarile unor nume de directori de creatie celebri: Gerry Graf, David Droga, Tony Granger, Ian Reichenthal, Scott Vitrone. Mesajul suna asa: "Hey, Ian Reichenthal. Googling yourself is a lot of fun. Hiring me is fun, too. www.alecbrownstein.com".

A obtinut 4 interviuri de angajare, dintre care 2 oferte de job. In final, a fost angajat la Young&Rubicam, NY, in urma interviului cu Ian Reichenthal.

Brief: incheiere originala articol, asta insemnand nu "succes" / "inspiratie maxima".
Solutie: Va dorim un tropait cat mai sonor. Sa se auda asa, cam pana pe Coasta de Azur, nu mai departe.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

anisia ionescu
acum 9 ani
bineinteles ca ogilvy nu a angajat-o.

oamenii astia sunt atat de spalati pe creier incat nu ar recunoaste un creativ nici daca ar veni cu un cannes la subrat.

poate de aia nu castiga niciodata nimic :)))))))))))))))))))



Related