Clubul Companiilor de Relatii Publice a realizat al doilea studiu asupra imaginii si utilizarii relatiilor publice in Romania

Clubul Companiilor de Relatii Publice (CCRP), a realizat, in colaborare cu compania Daedalus Consulting, al doilea studiu cu privire la modul in care sunt percepute si utilizate serviciile de relatii publice la nivelul companiilor din Romania. Reluand o mare parte din intrebarile incluse in prima editie din 2006, studiul a cautat sa identifice modificarile semnificative aparute pe piata relatiilor publice in ultimii ani, in urma dezvoltarii puternice a mediului online si pe fondul noii situatii economice.

Pe baza chestionarelor definite cu ajutorul CCRP, Daedalus Consulting a realizat 200 de interviuri cu reprezentanti ai companiilor care utilizeaza sau intentioneaza sa utilizeze servicii de relatii publice, la nivel de director de comunicare, director de marketing sau director general.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Related