Robert Tiderle: "Pur si simplu atata poate industria de publicitate din Romania sa livreze"

Buzz cu Robert Tiderle (Creative Director, Papaya)

IQads: De ce nu mai e misto publicitatea romaneasca? (nu cea de festival, cea care e difuzata intens)

Robert Tiderle: Cred ca nu e corect sa generalizezi. Pentru mine a ramas misto. Si stiu si ca pentru colegii mei. In continuare nu ma vad facand altceva in urmatorii ani.

A ramas misto pentru ca nu ne-am bagat foarte mult in sufletul industriei. Daca imi permiti o descriere mai cinematografica, in timp ce nemuritorii (highlandersii) din industria de publicitate isi taiau capetele in public pentru a-si capta unul altuia energia, noi am preferat rolul discret de observatori. Asta a ajutat sa nu ne viciem munca intr-un fel care sa ne faca sa nu ni se mai para misto ceea ce facem.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related