Scoala IAA de Marketing si Comunicare a lansat cea de-a sasea editie a Modulului I

A inceput cea de-a sasea editie a Modulului I al Scolii IAA de Marketing si Comunicare. Pe 21 octombrie a avut loc deschiderea oficiala. Cei 18 studenti s-au cunoscut intre ei, si-au cunoscut profesorii si au primit sfaturi de la absolventii Scolii IAA. Cel mai puternic sfat atat din partea profesorilor cat si a fostilor studenti a fost, si de aceasta data, insusi sloganul scolii „Never stop learning”.

Pe parcursul urmatoarelor 5 luni, studentii vor participa la peste 190 de ore de curs parcurgand cele 6 discipline din programa scolii, vor lucra individual si pe grupe, vor examina studii de caz internationale si locale, vor pregati impreuna temele pentru examenul final. Totul se va derula intr-o interactiune continua cu profesorii scolii, feed back-ul primit ajutandu-i sa poata intelege si implementa in practica cele invatate la scoala inca din prima zi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related