IAA România deschide la Cluj-Napoca primul Hub Regional, care va acoperi zona Transilvania

IAA România deschide la Cluj-Napoca primul Hub Regional, care va acoperi zona Transilvania

Hub-ul Regional IAA Cluj va implementa local proiecte și programe destinate oamenilor de marketing din companii, agențiilor de publicitate, dar și studenților

Comunitatea de afaceri din Cluj va avea de luna acesta o nouă asociatie adresată  companiilor si specialiștilor de marketing și comunicare (MarComm), agenții de publicitate, sau mass-media dar și studenților care urmează cursurile facultăților de profil.

Este vorba, concret, despre International Advertising Association - IAA România care se extinde din luna mai la Cluj și pregătește proiecte pentru pasionații de marketing din Transilvania.

IAA România este cea mai vastă și reprezentativă asociație profesională a industriei de marketing și comunicare din Romania. În prezent, asociația reprezintă interesele a peste 110 companii.  A fost înființată în 1993 cu scopul de a servi intereselor industriei de marketing și publicitate din România. Concret, asociația urmărește să ridice nivelul profesional și etic al profesioniștilor și să transforme România într-un Hub Global Creativ.

IAA România are în compoziţie clienți ai industriei de publicitate, instituții mass-media și agenţii de publicitate.

De asemenea, asociația are o puternică filială de tineret, IAA Young Professionals, care activează în Bucuresti și Cluj cu proiecte de interes pentru studenți, masteranzi și cei aflați la început de carieră.

 

Proiectele pe care IAA România le desfășoară de peste 25 de ani vizează 3 direcții de bază:

  • Educație,
  • Promovarea Valorilor
  • Reprezentarea membrilor în relatia cu autoritățile centrale și locale.

 

Cluj-Napoca este un oraș exemplu din punct de vedere al dezvoltării, un leagăn al civilizației și educației în Transilvania. Industriile creative joacă un rol important în economia orașului și a zonei metropolitane Cluj. IAA România își propune să le ofere profesioniștilor din industria de MarComm susținere în educație, mentorat, conexiuni internaționale într-un climat de profesionalism și performanță. Salutăm colegii de breaslă din zona Clujului și suntem convinși că împreună doar putem dezvolta industria, a declarat Valer Hancaș. Președintele IAA România.

 

IAA, prezență în peste 30  de țări la nivel mondial

IAA Romania este afiliată la International Advertising Association, cu sediul la New York și reunește comunitățile de marketeri din 31 de țări de pe 5 continente: America, Europa Africa, Asia și Australia. Numărul total de membri depășește 5.000.

În România, asociația desfășoară proiecte pe următoarele axe:

  • Educație:
  1. Școala IAA  - program de traininguri intensive pentru profesioniștii din industrie structurat în 5 module: 3 de marketing și comunicare, unul de media și altul axat pe întelegerea mediului digital.
  2. AcademIAA  - primul parteneriat structural dintre mediul de afaceri și mediul universitar care dezvoltă programe pentru: cadre didactice și studenți din universități de profil. AcademIAA desfășoară, de asemenea, cercetări care au ca scop să ridice nivelul calitativ al învățământului superior și să crească gradul de angajabilitate al absolvenților.
  • Recunoașterea și Promovarea Valorilor:
  1. Effie Romania - singurul festival de publicitate care premiază eficiența campaniilor probată prin rezultate. Effie se desfășoară de 16 ani după o licență internațională care aparține Effie Worldwide, festival prezent în 42 de piețe.
  2. Premiile de Excelență IAA - eveniment care aduce recunoaștere pentru personalitățile industriei din Romania. Sunt premiați experți care au demonstrat prin prestația lor că România este un Hub Global Creativ.
  3. Ziua Publicității - eveniment destinat tinerilor cu scopul de a-i familiariza cu specificul vieții din industrie
  4. Conferinta Globală IAA - Creativity 4 Better - eveniment de anvergură internațională care de 3 ani reunește la București elita creativă a lumii.
  • Reprezentarea intereselor membrilor în relația cu autoritățile:
  1. Proiecte care conduc la modernizarea legislației în marketing și comunicare.
  2. Proiecte de advocacy și public affairs pentru promovarea importanței industriei la nivel economic național.

 

Ne bucurăm că extinderea IAA România începe la Cluj. Nevoia de specialiști este din ce în ce mai mare și cred că avem datoria să educăm piața. Proiectele pe care ne dorim să le dezvoltăm aici, cu ajutorul marketerilor clujeni, se vor adresa deopotrivă agențiilor de publicitate, clienților (companii multinaționale și IMM-uri) dar și actorilor media. Sperăm ca la noul nostru hub regional să adere cât mai mulți colegi din oraș și din zonă, a declarat Anca Rarău, brand consultant, marketing strategist, fondator Brandocracy și Ambasador IAA la Cluj.

 

Tinerii specialiști MarComm, reprezentați de 10 ani la Cluj prin IAA – Young Professionals  

IAA desfășoară proiecte și pentru specialiștii cu vârste de până în 35 de ani cu ajutorul organizației IAA Young Professionals (IAA YP).

IAA YP funcționează la Cluj încă din 2009 și derulează proiecte educative precum conferințe, seri tematice și concursuri de briefuri pentru studenți.

Pentru noi, membrii IAA-YP, IAA România este nivelul următor de implicare în dezvoltarea profesiei. Dacă IAA-YP li se adresează cu precădere studenților și specialiștilor aflați la nivel de entry level, proiectele IAA le vor aduce un plus de valoare profesioniștilor care intră în etapa de seniorat. Un IAA nou extins la Cluj și un YP care deja funcționează aici vor crea împreună un pol de forță la nivel local și regional, a declarat Andrei Țigănaș, antreprenor, fost președinte IAA YP Cluj și Ambasador IAA la Cluj.

Noul Hub Regional din Cluj al IAA România le este deschis tuturor specialiștilor în marketing, oamenilor de agenții și actorilor media care vor să contribuie la dezvoltarea industriei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Festivaluri

Sectiune



Related