Experiment GMP PR si ONU: de Ziua Internationala a Drepturilor Omului, 4000 de bucuresteni au interactionat cu voluntarii straini

Pe 10 decembrie, cu ocazia Zilei Internationale a Drepturilor Omului, GMP PR si Centrul de Informare ONU pentru Romania au realizat un experiment social si intercultural care a analizat interactiunea bucurestenilor cu 20 de tineri de alte rase si culturi, in hypermarketul Real din capitala, informeaza un comunicat GMP PR. Cei mai multi dintre voluntari proveneau din Africa (Rwanda, Ghana, Africa de Sud, Congo, Tunisia, Senegal, Niger, Kenya), dar au participat si tineri din Asia (China, Japonia, Iran) si Europa (Belgia, Italia, Grecia).

Potrivit comunicatului, dialogurile au fost, in general, deschise si prietenoase, dar au fost si persoane care au reactionat cu ostilitate si suspiciune vizavi de voluntari si au refuzat interactiunea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

GMP Advertising

GMP Advertising este una dintre cele mai premiate agenții independente din România pentru eficiență și creativitate. Este singura agenție românească deținătoare a două trofee Agenția Independentă a Anului... vezi detalii »

Sectiune



Related