McCann Erickson si MRM au adaptat campania globala "Coca-Cola Music" pentru Romania

In cadrul campaniei „Coca-Cola Music”, care se va lansa in peste 100 de tari pana la sfarsitul acestui an, tinerii se pot implica in procesul de creatie a pieselor apartinand Maroon 5, One Night Only si Taio Cruz, informeaza un comunicat McCann PR. Initiativa este comunicata integrat intr-o campanie adaptata de McCann Erickson si MRM.

Pe 4 martie a fost lansat in Romania spotul TV, pe a carui coloana sonora este melodia "Can you feel it", creata de Taio Cruz.

Campania de comunicare cuprinde si panouri stradale si promovare in-store.

 

Prima actiune este o sesiune de inregistrare de 24 de ore, transmisa in direct pe site-ul  www.coca-cola.com/music, la care trupa Maroon 5 va interactiona cu fanii pentru crearea versurilor, a acordurilor si a ritmurilor unei noi piese. Un sistem bazat pe miscare va proiecta mesajele, imaginile si comentariile utilizatorilor pe peretii studiului in care va inregistra trupa, astfel incat membrii Maroon 5 vor vedea sugestiile celor care participa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related