[Training IQads Kadett] Marian Costache despre marketingul de gherila

Joi, 14 aprilie, va avea loc o noua intalnire organizata pentru tinerii din programul de talent scouting IQads Kadett. Marian Costache, Managing Partner Motion Vision Communication, le va vorbi cadetilor despre modul in care marketingul de gherila si, in special, cel multisenzorial, pot fi utilizate in promovarea unui brand.

Din 1994, Marian detine si conduce Motion Vision Communication si este responsabil, pe langa coordonarea managementului companiei, si pentru activitatea de cercetare-dezvoltare a companiei, in special in directia dezvoltarii de noi sisteme si metode de comunicare publicitara neconventionala.

De altfel, el detine numeroase brevete de inventie pentru diferite obiecte sau instrumente relationate direct cu o astfel de abordare a folosirii inovative a suportului media.

Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads impreuna cu Coca-Cola Hellenic. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare si care este disponibil pe site-ului programului -www.IQadsKadett.ro.

Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related