Prezervativele Masculan: protectie pe masura ta

N-as putea sa descriu in cuvinte ce senzatie imi provoaca reclama asta noua de la Masculan. Care, pana la urma, e noua doar pe piata romaneasca pentru ca, in realitate, e o adaptare care a mai poluat si piata din Ucraina, de exemplu. Dar revenind la senzatie, as putea spune, ca nici macar 1000 de lamai nu mi-ar rezolva problema. Pretentia nu-si are locul cand vine vorba de spotul asta.

O comparatie prea avantajoasa

Cred cu tarie ca argumentul prin care se doreste ca brandul Masculan sa convinga publicul, e unul slab (pun intended). Mesajul spotului este foarte clar: comparativ cu celelalte metode de contraceptie de pe vremea romanilor, prezervativele Masculan sunt semnificativ mai bune. Efectiv, tot ceea ce spun este ca prezervativele Masculan sunt o imbunatatire fata de ce aveau oamenii din epoca de Glorie a Imperiului Roman. Cred si eu ca e mai bun! Daca prezervativele secolului XXI sunt comparate cu prezervative confectionate din piei de animale sau fasii de in imbibate cu diferite solutii rudimentare, evident ca latex-ul castiga. E ca si cum am compara o caruta trasa de magari cu un Porshe Carrera. Amandoua sunt mijloace de transport care te duc din "A" in "B", numai ca automobilul are avantajul evolutiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related