La sfarsitul concursului de UGC powered by KLM, fotografii ale castigatorilor vor fi aplicate pe suprafata unui Boeing

KLM Dutch Airlines lanseaza in perioada 26 aprilie - 25 mai concursul "Tile Yourself” prin care participantii sunt incurajati sa-si transforme imaginea de profil alaturi de un mesaj inspirational intr-o placa de ceramica virtuala, informeaza un comunicat emis de KLM. Placile selectate de catre un juriu urmeaza sa fie plasate ulterior pe o aeronava KLM reala.

Campania "Tile&Inspire” se desfasoara la nivel global, atat pe pagina de Facebook KLM cat si pe www.tileyourself.com. Participantii la concurs sunt incurajati sa-si transpuna fotografia alaturi de mesajul pe care doresc sa il transmita. Un juriu va selecta placile virtuale castigatoare urmand ca acestea sa devina placi de ceramica reale, aplicate pe suprafata unui avion model Boeing 777-200. Placi cu mesaje in mai multe limbi (engleza, chineza, olandeza, germana, norvegiana, portugheza, rusa, suedeza, franceza si spaniola) vor fi atasate aeronavei KLM care va calatori in mai multe destinatii din lume.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related