Buzz cu Alice Mihai (Business Development Director, ISRA Center Marketing Research)
Digital IQads: Pfizer nu poate face publicitate pentru medicamentul Champix (care ajuta oamenii sa se lase de fumat), dar poate desfasura campanii sociale prin care sa creasca piata acestui tip de medicamente. Ce fel de studiu de piata a fost necesar inainte de a trece la briefingul agentiei Webstyler pentru campania Nae Pop? Care au fost obiectivele cercetarii?
Alice Mihai: Practic, ISRA Center MR a lucrat pentru campania Nae Pop impreuna cu Webstyler, care a dezvoltat aceasta platforma pentru campania planificata de Societatea Romana de Pneumologie in parteneriat cu Pfizer, cu Aer Pur si cu RPFR (Reteaua pentru Preventia Fumatului in Romania). Astfel, noi, compania de market research, impreuna cu agentia interactiva – Webstyler, am decis ca abordarea cea mai potrivita a acestui proiect este una calitativa, prin intermediul careia sa se testeze variantele de portretizare ale personajului „semiuman” 3D Nae Pop pentru identificarea celei mai relevante variante pentru target grup si cu cel mai ridicat potential de viralizare.