Abordare formala, planificata a olectarii, analizei, interpretarii si raportarii informatiei necesare in luarea deciziilor.
A formal, planned approach to the collection, analysis, interpretation and reporting of information required for marketing decision-making







![[Start în industrie] Ariana Stănescu: Cred că educația este foarte importantă, dar nu este cea care îți dictează viitorul sau cariera. Cel mai mult am învățat din practică](https://media.iqads.ro/2025/11/ariana-stanescu-poza-landscape-cover-410.jpg)










![[Brand Pulse] Dana-Cristiana Teodorescu: Îmi doresc o reorientare către identitatea locală și mândria națională, pentru că respectul față de țară crește atunci când ne recunoaștem valoarea prin simboluri autohtone](https://media.iqads.ro/2025/10/brand-manager-dana-teodorescu-3-cover-410.jpg)


![[AIdea] Alina Iova: AI-ul este o unealta, nu un substitut pentru gandire critica sau experienta](https://media.iqads.ro/2025/10/alina-iova-managing-director-sense8-digital-technology-cover-410.jpg)
![[Work&Self] Ioana Cărtărescu-Petrică: In general, nu-mi place sa stau sa astept burnout-ul. Muncesc cu drag si dedicare cand simt ca are sens si ca munca mea e apreciata si valorificata si plec atunci cand nu se intampla asta](https://media.iqads.ro/2025/10/fotojet-2025-10-17t105839-868-cover-410.jpg)

![[Brand Pulse] Andrei Bartesch: Marketingul adevărat nu este despre a găsi oameni pentru produsul tău, ci despre a crea produse pentru oamenii tăi](https://media.iqads.ro/2025/10/andrei-bartesch-5-cover-410.jpg)
















