Institutul de Relaxare Philips

Campanie: InstitutuldeRelaxare.ro Philips

Client: Philips Romania

Agentie: Kaleidoscope

Medium: online

Perioada campaniei: 2 decembrie 2009 – 15 ianuarie 2010

I. DESCRIERE

Intr-o perioada in care Philips desfasura cea mai mare promotie organizata anual, pentru al 11-lea an consecutiv, site-ul InstitutuldeRelaxare a venit cu un suflu nou, propunandu-si apropierea brandului de consumatori in online si explicarea beneficiilor fiecarui produs din gama de electrocasnice, intr-o modalitate amuzanta si empatica cu grijile reale ale oamenilor. In plus, s-a urmarit inceperea construirii unei baze de date pentru viitoarele actiuni planuite de Philips.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related