Geometry Global Bucharest își extinde echipa cu Bogdan Teodorescu în rolul de Head of Digital. El va avea o implicare - cheie în fiecare campanie cu miză mare din Geometry: își va aduce expertiza în rezolvarea fiecărui brief și va integra digital thinking-ul încă din momentul zero al proiectelor.
"Este foarte important ca astăzi, când ne referim la digital, să nu-l mai privim doar ca pe o componentă a unei campanii. Mediul digital face parte organic din viața noastră de zi cu zi. Este ceasul nostru deșteptător, sursa de informare, sursa de entertainment, oglinda în care ne facem freza, magazinul de unde cumpărăm cu un singur click, samd..
În rolul de Head of Digital, Bogdan are marea calitate de a fi conectat la ceea ce se întâmplă în timp real. Mai mult, energia și soluțiile pe care le aduce în momentul zero al unui proiect, pot schimba complet unghiul de abordare al acestuia. Bine ai venit, Bogdan!", spune Mihai Fetcu (Director de Creație Geometry Global).
Bogdan Teodorescu vine cu 12 ani de experiență în digital și în web design, acumulată lucrând pentru brand-uri din industrii variate (precum Lidl, Coca-Cola, BRD, L'Oreal, Raiffeisen Bank, Vodafone, Audi, UPC) – și colaborând în proiecte de success nominalizate și premiate în festivaluri de creativitate (asa cum sunt Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, Effie, Fibra sau Internetics).
În plus, dorința sa de a ,,a crea” este vizibilă și dincolo de birou. Bogdan este autorul proiectului ,,Up and Above #2016” – în care prezintă, în imagini, România privită de sus:
"Sunt de părere că șansele de reușită depind în egală măsură de ambițiile și stabilitatea unei companii. Ambele au contribuit la venirea mea în Geometry și sper ca împreună să facem lucruri de care să fim mândri", spune Bogdan.
Înainte de a se alătura agenției Geometry Global ca Head of Digital, Bogdan a lucrat pentru Kinecto, Grey și MRM//McCann.