Controversele rapide cu Posta Romana

De multa vreme n-am vazut o campanie care sa polarizeze opiniile atit de mult cum o face ultima campanie pentru Posta Romana. Ceea ce inseamna ca e ceva interesant la mijloc. Nu e, in nici un caz, o garantie a calitatii, dar lasa loc la tot felul de pozitii.
Eu sint de partea pro a baricadei. Din punctul meu de vedere, aceasta campanie sufera mai mult din detalii de executie, decit din greseli de gindire.

Una de rau
Primul argument pe care l-am auzit impotriva si caruia inclin sa-i dau dreptate este acela ca aproximativ aceeasi idee a fost facuta de o alta agentie acum citeva luni pentru un produs similar. E vorba de ad-urile cu bancnotele in care personajele reprezentate au casti de pilot. Cine le stie, va intelege ce spun. Cam asa e.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Eli Gheorghiu
acum 16 ani
Piata tinta are puterea sa inteleaga mesajul?


Branded


Related