Creativitatea si originalitatea, mostenirea culturala dusa mai departe de Festivalul George Enescu

Creativitatea si originalitatea, mostenirea culturala dusa mai departe de Festivalul George Enescu

Prima editie a Festivalului George Enescu a avut loc in 1958, la trei ani dupa moartea compozitorului si dirijorului roman. De atunci, Festivalul a sarbatorit, pe parcursul a 21 de editii, un vis despre creativitate, originalitate si generozitate. care a luat nastere odata cu George Enescu. De-a lungul timpului, Festivalul a devenit o reduta a culturii pe plan local si totodata un eveniment comparabil cu Festivalul de la Salzburg, spune The Guardian. In 2013, principiile lui George Enescu au fost transmise publicului, dincolo de salile de concert, in cadrul proiectului Bucurestiul Creactiv: locuri-cheie din capitale au fost transformate in spatii reinventate prin arta urbana. Editia din 2013 a adus in Bucuresti si alte noua orase din tara peste 150 de concerte si evenimente si cativa dintre cei mai buni artisti ai momentului. Actorul John Malkovich si-a incheiat turneul international cu montarea piesei “Confesiunile unui ucigas in serie” chiar pe scena Ateneului Roman. Agentia OMA Vision a inceput colaborarea cu institutia publica a Ministerului Culturii si Cultelor ARTEXIM, organizatorul Festivalului George Enescu, in octombrie 2012. Despre strategia de comunicare a evenimentului si dificultatile in organizarea Festivalului George Enescu, a vorbit Oana  Marinescu (Managing Director, OMA Vision) in interviul de mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related