
Articole care fac referire la Denisa Armasu


Programul “Pactul pentru Tineri”, inițiat de CONAF și susținut de OMV Petrom, are un nou spot video, “Clasa M. Clasa Mamelor Minore”, realizat de Cheil | Centrade

Cheil | Centrade și First Bank lansează noua platformă de comunicare „Orice s-ar întâmpla, ai toată atenția noastră”

Cheil | Centrade este singura agenție din România premiată cu aur la festivalul internațional Luum Awards

Cheil | Centrade - singura agenție românească premiată la MAD STARS, unul din cele mai importante festivaluri globale de creativitate

Cheil | Centrade și KUBIS semnează o nouă campanie pentru NN România, avându-l protagonist pe Adrian Nartea

Aventura extratereștrilor de la First Bank continuă, într-un episod despre refinanțare semnat de Cheil | Centrade

Cheil | Centrade lansează campania “Unele măști rămân” pentru Asociația ANAIS în contextul ridicării stării de alertă

Solicitare catre Felix Tataru intr-o scrisoare deschisa, semnata de peste 130 de oameni de comunicare: "Va acceptam scuzele, dar avem totusi o intrebare"

Saatchi & Saatchi si Raiffeisen Bank au creat patru momente de publicitate neconventionala la UnderCloud
![[Training IQads Kadett] Denisa Armasu (Digital Group Creative Director, Saatchi & Saatchi): cum sa construiesti povesti in online](https://media.iqads.ro/2013/04/photo-large-25623-cover-410.jpg)
[Training IQads Kadett] Denisa Armasu (Digital Group Creative Director, Saatchi & Saatchi): cum sa construiesti povesti in online

"Viata Fara Cash", campania Raiffeisen Bank in cadrul careia un cuplu isi plateste facturile fara bani lichizi

Aplicatie de Facebook de la Raiffeisen Bank dedicata studentilor ce ofera un job de "vacantist de vara"

Interactions a dezvoltat pentru SEAT site-ul seatwebshop.ro, primul magazin online de masini noi sustinut de un importator

Concursul "Cautam negociator de preturi!": 3000 de conturi noi pe site-ul Mega Image in prima saptamana

Premiu dublu pentru participantii care sunt fani Mega Image pe Facebook in campania "Descopera produsul mincinos", semnata de Interactions

Cohn&Jansen JWT si INTERACTIONS au realizat campania "Minunile planetei noastre" pentru Mega Image, in parteneriat cu National Geographic Romania
