TomTouch a instalat pentru Orange ecrane tactile cu internet gratuit in statiile de autobuz din centrul Bucurestiului

TomTouch, divizia interactiva a companiei CS Vision, a instalat pentru Orange ecrane tactile cu internet gratuit, in cadrul campaniei de promovare a schimbarii de semnatura Orange. Campania se desfasora in perioada 6 aprilie – 7 mai.

Panourile interactive amplasate in statiile de autobuz din Piata Victoriei, Piata Romana si Piata Universitatii se regasesc sub forma unor ecrane tactile cu diagonala de 106 cm care permit utilizatorilor sa navigheze gratuit pe internet 24 ore din 24, informeaza un comunicat emis de LinksPR.

TomTouch a lucrat anterior si cu clienti precum Pepsi, Romtelecom, Nestea, acesta fiind cel de-al patrulea proiect implementat de companie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related