Headvertising semneaza campania de promovare a aplicatiei de iPad pentru Gazeta Sporturilor

Campania creata de Headvertising pentru promovarea aplicatiei de iPad de la Gazeta Sporturilor, lansata pe 25 mai, cuprinde web bannere, machete de presa, TVC in variante de 1 minut si 30 de secunde, clipul "Becali, rupe-o si pe asta!" si o serie de actiuni punctuale, toate urmand a fi desfasurate pe parcursul mai multor luni, potrivit unei informari de presa din partea agentiei.

"Headvertising a inceput sa promoveze aplicatia de iPad a Gazetei Sporturilor. De saptamana trecuta, pe net, pe TV, in presa si pe la 'conferinte de specialitate' va veti ciocni de tot soiul de materiale care promoveaza noul ou de aur scos de 'Gazeta'. Pe net, dincolo de totusi obligatoria serie de bannere, puteti vedea si un 'montaj' care il prezinta de Gigi Becali rupand intruparea tiparita a cotidianului si sugerand ca n-o sa ii mai fie chiar atat de usor cu asta de pe iPad", a descris Serban Alexandrescu (Director de creatie, Headvertising) o parte dintre executiile din campanie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related