Concurentii cei mai potriviti pentru concursul de UGC: "Cu Algida zambesti, premii primesti"

Concurentii cei mai potriviti pentru concursul de UGC: "Cu Algida zambesti, premii primesti"

Vara asta ne-au invadat, pe langa valul de caldura, si-o puzderie de campanii promotionale care se inghesuie una pe alta ca sa ne ofere care berea cea mai rece, care inghetata cea mai fina, care cele mai multe minute sa vorbim pana tarziu. Ca doar de! Nu degeaba e mai lunga ziua. Si-atunci ma tot uitam la Algida cu campania lor “Iubeste inghetata” si la efortul lor slabut de a fi originali si simteam ca ma apuca toropeala. Sa fi fost de la caldura? Mister.

Ce vrea promotia asta de la consumator? Sa apara cu un zambet larg pe fata alaturi de produs intr-o poza, ca sa genereze, evident, niscaiva publicitate. Sa voteze una sau mai multe dintre pozele incarcate de cei care si-au inscris fotografiile in concurs. Sa faca ce se face de obicei pentru o promotie - sa trimita codul ambalajului promotional la numarul dedicat pentru "validare".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related