Modernitate vs traditie in comunicarea bancara corporativa

Anul acesta s-au putut observa schimbari profunde in comunicarea bancara corporativa. Argumentele forte precum traditie si stabilitate au fost lasate mai in umbra pentru a aduce in prim-plan concepte precum flexibilitate si modernitate. In plus, aceleasi motive care au modificat tendintele in comunicarea corporativa au determinat o inflatie de campanii promotionale pentru produsele si serviciile financiar-bancare .

Pana nu de mult, bancile luptau puternic sa recapete increderea pierduta a publicului in urma lantului de falimente care au afectat negativ perceptia generala asupra mediului bancar. Campaniile de comunicare incercau din rasputeri sa raspunda nevoii acute de siguranta si incredere din partea clientilor, prin argumente precum traditie si stabilitate. Pe de alta parte, produsele si serviciile bancare erau aproape identice, asa incat alegerea acestora se facea pe criterii legate de companie. In acest context, bancile se axau aproape exclusiv pe comunicarea corporativa, neavand alte solutii. Aceste stari de lucruri s-au schimbat insa in ultima perioada, atat datorita evolutiei tehnologiei, cu care oferta bancara incearca sa tina pasul, cat si datorita atingerii unui prag de stabilitate pe piata bancara. Bancile si-au gasit intre timp identitatea si s-au pozitionat intr-un fel sau altul. In paralel, cererea crescuta si tot mai sofisticata din partea clientilor bancii, din ce in ce mai familiarizati cu noile tehnologii, a determinat o explozie de oferte pe piata bancara.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related