Proiect special in print "MBA in ecologie" dezvoltat de Brandstalk pentru combinele frigorifice Bosch

Brandstalk a dezvoltat campania "MBA in ecologie” pentru promovarea lansarii pe piata a primelor combine frigorifice Bosch de clasa energetica A+++, informeaza un comunicat emis de thegroup. Conceptul "MBA in ecologie” a pornit de la nevoia de a se adresa consumatorilor prin referire la elementele care fac parte din universul lor si care sunt cele mai relevante pentru ei. Cursul MBA in ecologie a fost realizat de Brandstalk si BSH Electrocasnice iar componenta media a fost implementata de Media Investment.

Campania este construita pe un mecanism de tipul teasing-revealing si este comunicata prin intermediul Ziarului Financiar in perioada 9 mai – 7 iulie. Astfel, cititorii ZF sunt incurajati sa participe la cursul MBA in ecologie propus de Brandstalk si BSH Electrocasnice.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related