"Exista o culoare potrivita pentru fiecare": campania realizata de Papaya pe platforma "Savana Culoare", dezvoltata in 2010

Papaya a realizat campania integrata "Exista o culoare potrivita pentru fiecare” pentru promovarea brandului Savana, informeaza un comunicat emis de Premium PR. Campania care se va desfasura incepand cu 1 iulie cuprinde executii realizate pentru TV, Internet, presa scrisa, OOH si pentru promovarea in magazine. Campania aduce in prim-plan vopseaua superlavabila colorata pentru interior Savana si finisajul de lux Savana SIDEF.

O componenta a campaniei de promovare a brandului Savana este site-ul www.savanaculoare.ro lansat in 2010 si actualizat cu noi informatii si propuneri de culori. Pentru Culorile Anului 2011 Savana recomanda: Galben Citrin, Luluvit, Verde Tierra, Rosu Imperial, Roz Fondant, Gri Agat, Crem Briosa, Albastru Oceania, Portocaliu Chihlimbar si Galben Melon.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related