Rebrandingul Finexpert, realizat de United, a implicat un buget de 40.000 de euro

Agentia de brand si de comunicare a FINEXPERT din 2010, United, a incheiat procesul de rebranding realizat pentru compania de contabilitate, informeaza un comunicat emis de HOOK. Procesul de rebranding a durat 6 luni si a implicat un buget de 40.000 de euro.

United a oferit servicii constand in audit de imagine al brandului, realizarea strategiei si pozitionarii brandului, declinarea noii identitati pe toate materialele de comunicare interna si externa. Astfel, United a creat un manual de identitate vizuala pornind de la noul logo, brosuri de prezentare, oferte, prezentare de vanzari, website, etc. De asemenea, rebranding-ul a fost anuntat clientilor si partenerilor FINEXPERT printr-o serie de evenimente pentru angajati, clienti si presa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related