Prima campanie de promovare realizata de DDB Bucuresti pentru cel mai mare producator de placi de lemn, Kronospan

Prima campanie de promovare realizata de DDB Bucuresti pentru cel mai mare producator de placi de lemn, Kronospan

In urma obtinerii contului Kronospan pentru toate activitatile de comunicare, DDB Bucuresti a lansat prima campanie pentru aceasta companie, pentru brandul de placi de lemn OSB Superfinish, informeaza un comunicat emis de Civitas Global. Campania B2B va fi comunicata in presa (reviste de specialitate), prin OOH, POSM in magazinele distribuitorilor, brosuri etc.

Campania exploateaza atributele produsului OSB Superfinish: durabilitatea si flexibilitatea. Astfel, este comunicata ideea ca OSB Superfinish poate fi folosit pentru orice tip de constructii (de la cele mai mari la cele mai mici), pastrand aceleasi standarde profesioniste de calitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related