Graffiti-uri care indeamna la revolutie pentru promovarea "The Rise of the Planet of the Apes”

Graffiti-uri care indeamna la revolutie pentru promovarea "The Rise of the Planet of the Apes”

In timp ce varianta romaneasca a campaniei de promovare a lansarii filmului “The Rise of the Planet of the Apes” consta in cateva panouri backlit, in UK seamana mai degraba a revolutie decat a campanie publicitara. In puncte-cheie ale oraselor Londra, Manchester, Glasgow si Brighton artistii Cheo, Eject, Smug si Aroe au realizat cateva graffiti-uri care infatiseaza fie evolutia primatelor, fie transformarea evolutiei in revolutie (care e de altfel si sloganul primatelor care se revolta in film). Vedeti un making of mai jos.

Daca trailer-ul dezvaluie imagini ale unei lumi fictive, care exploateaza concepte cum ar fi “libertate”, “putere”, “revolutie”, in contextul actual al UK, ad-urile vin ca o reflexie a realitatii. Conflictele recente pe care presa engleza le-a numit “revolte”, care au fost urmate apoi de “jafuri”, au fost intr-un fel anticipate de filmul care e pe cale sa se lanseze. Ceea ce ma duce la urmatoarea asociere “Gorilla Marketing”, care, de altfel, e o glumita prea ieftina pentru a descrie cat de reusita este campania asta. Graf-urile contin culori puternice, call to action relevant, dimensiuni suficient de mari incat sa nu fie trecute cu vederea si o implementare foarte buna incat sa se potriveasca perfect in context. Nu numai politic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune



Related