CohnandJansen JWT s-a implicat pro bono in campania "Ma numesc Cartier"

CohnandJansen JWT a creat vizualurile din campania "Ma numesc Cartier", initiata de Make a Point pentru a relansa imaginea cartierului Pantelimon, informeaza un comunicat emis de MakeSense PR.

Vizualurile realizate de CohnandJansen JWT sunt utilizate ca postere, flyere, machete de presa si bannere online si promoveaza cele 3 evenimente ale proiectului: proiectii de film, expozitii de fotografie si evenimente in parc. De asemenea, agentia a creat un vizual pentru intregul proiect, care include o harta cu punctele de interes.

"Vizualurile realizate pentru promovarea Pantelimonului au fost realizate voit retro, cu iz de comunism, pentru ca este o maniera cu care oamenii au fost invatati de-a lungul timpului, usor recognoscibila adultilor si interesanta pentru tineri", a declarat Tedi Zugravu (Art Director si Ilustrator, CohnandJansen JWT).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related