GarantiBank sarbatoreste 10 ani In Romania cu Cohn&Jansen | Ashley & Holmes

Agentia Cohn&Jansen | Ashley & Holmes a realizat cea mai recenta campanie GarantiBank, la aniversarea a 10 ani de existenta pe piata din Romania.

Noutatea campaniei este data de faptul ca, pentru prima data de cand exista, Icon Man - figura centrala a identitatii vizuale GarantiBank - prinde viata. Daca pana acum il intalneam exclusiv in universul lui de machete de presa, postere sau flyere, iata ca la "ceas aniversar" el a hotarat sa paseasca si "sub lumina reflectoarelor", nu doar in postura de client fidel al serviciilor bancare, ci si ca alter ego-ul sau - personajul de pe bancnote. Si impreuna sa dramatizeze cateva dintre multele beneficii din pachetul aniversar 10Plus de la GarantiBank.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related