"The city of energy", concurs de UGC pe Facebook creat de MRM Worldwide Romania pentru Enel

Aplicatia de Facebook "The city of energy”, creata de MRM Worldwide, permite inscrierea designurilor propuse de participantii la concursul de UGC creat pe pagina de Facebook Enel Sharing Romania.

Potrivit regulamentului, "campania urmareste infrumusetarea peisajului urban al Bucurestiului prin decorarea artistica a peretilor cladirilor in care sunt amplasate punctele de transformare detinute si gestionate de Enel". Participantii inscriu prin intermediul aplicatiei o propunere de desen care poate decora peretele uneia dintre statiile de transformare Enel.

Concursul e comunicat cu ajutorul unor executii create de artistii Pisica Patrata, NOPER, KITRA, Saddo Raul, Aitch Heliana si Andy 'Sinboy' Luke sub forma unor becuri colorate, de mari dimensiuni, amplasate in zone centrale ale Bucurestiului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related