MRM//McCann România îşi adjudecǎ lucrarea lunii şi locul 1 la categoria Digital, în Top 3 ADC*RO al lunii Iulie

MRM//McCann România îşi adjudecǎ lucrarea lunii şi locul 1 la categoria Digital, în Top 3 ADC*RO al lunii Iulie

Cele mai bune creaţii în categoriile TV, Digital, Print și Outdoor au fost alese în luna Iulie de ADC România. Lucrarea lunii, dar şi locul 1 la secţiunea Digital, merg la MRM//McCann România pentru campania KFC - Social me.

 

Lucrarea lunii

MRM//McCann România a lansat pentru KFC România serialul online SOCIAL ME, o producție inspirată din povești reale, care exagerează diferența dintre persoana pe care o construim în social media și persoana din viața reală. SOCIAL ME este un studiu de caz despre ceea ce se întâmplă atunci când tinerii se lasă conduși de goana după like-uri. Serialul este construit pornind de la filosofia locală a brandului: Fii pe bune, nu perfect! Campania este semnata de Corina Ioniță (Senior Art Director) şi Mihai Vasile (Senior Copywriter).

 

"Pentru că a avut curaj să forțeze limita formatului de media clasic şi să se ducă acolo unde îl aşteptau consumatorii - pe youtube şi social media, pentru că a făcut asta printr-un entertainment piece care vorbeşte cu totul despre valorile brandului şi pentru că a fost printre primii (sunt sigură că vor urma mulţi alţii), KFC merită din plin să câştige Ideea Lunii. Bravo tuturor celor implicaţi!", a declarat Sandra Bold (Senior Creative Publicis London & membru ADC România).

 

TV

Ȋn luna Iulie, locul 1 în sectiunea TV îl ocupă campania Rexona te provoacă la 5000 de paşi pe zi, prin care Simona Halep lansează un îndemn către toată lumea să încerce să facă zilnic sport şi mişcarea. Ideea aparţine creativilor de la Propaganda, Alexandru Lazăr (Art Director) si Cătălin Manciuc (Copywriter).

 

Menţiunile se duc la Jazz Communication pentru Star Fun – Battle: Gabriel Miu, Raluca Circo (Art Directors) & Miruna Dumitrescu (Copywriter) şi la Heraldist & Wondermarks pentru Cris-Tim - Multa Carne: Noemi Kruppa, Ainhoa Morales (Art Directors) şi Marius Pop (Copywriter).

 

 

Digital

Campania KFC - Social Me a MRM//McCann România ocupă locul 1  în secţiunea Digital.

 

Pe poziţia a doua îi găsim pe creativii de la McCann Worldgroup România cu The Cans Album, o campanie pentru Coca-Cola, care o are ca protagonistă pe Inna. Noul album al artistei, YO, este disponibil pe dozele Coca-Cola Zero Zahăr, în locul unui suport tradiţional cum sunt vinilul sau CD-ul şi poate fi ascultat cu ajutorul aplicaţiei Shazam. Echipa din spatele ideii creative este formată din Lia Bira (Senior Art Director) & Irina Popp (Senior Copywriter).

 

Friends\TBWA Bucharest, cu echipa formată din Paul Nedelcu (Senior Art Director) şi Teo Chiripuci (Copywriter), primeşte luna aceasta menţiune pentru campania In a Relationship, un proiect al Fundaţiei Friends for Friends împreună cu Avon Space [Campania Respectului]. Campania adresează direct subiectul sensibil al relaţiilor toxice şi te ajută să identifici cum să eviţi un rol de potenţial abuzator sau abuzat în cuplul tău arătând eventualele semnale de alarmă şi făcând testul In a Relationship.

 

Tot menţiune ia şi Pegas, alături de trupa Ceva, pentru Am văzut o bicicletă. Autorii campaniei sunt Ciprian Frunzeanu (Art Director) şi Andrei Botescu (Copywriter). Am văzut o bicicletă este o melodie cu accente orientale care își propune să transmită un mesaj celor tentați să își însușească fără drept bicicletele din programul Ape Rider. Melodia descrie tristețea unui tată care a furat o bicicletă și acum își părăsește familia pentru că a primit o pedeapsă cu închisoarea pentru furt calificat. Mesajul este transmis într-un mod contagios, o melodie ritmată care te prinde și nu poți să nu o fredonezi repetat.

 

 

Print

Ȋn sectiunea print au fost acordate doar menţiuni luna aceasta. Cele două agenţii selectate sunt FCB Bucharest pentru clientul Dental House şi campania Floss is in the air şi Rusu+Borţun pentru United Way Romania cu ideea Educaţie fără întrerupere.

Dental House

 

Echipa creativă FCB Bucharest: Viorel Holovaci (Art Director) şi Rareş Gall (Coypwriter)

 

United Way Romania 

Echipa creativă Rusu+Borţun: Bob Toma (Art Director) & Mihaela Neațu (Copywriter)

 

OOH

Luna Iulie aduce în secţiunea Outdoor 3 menţiuni. Două dintre ele sunt tot pentru FCB Bucharest/Dental House/Floss is in the air şi Rusu+Borţun/United Way Romania/Educaţie fără întrerupere.

Cea de-a treia campanie care primeşte menţiune este tot a agenţiei Rusu+Borţun, de data aceasta pentru clientul Ţiriac Energy - Whatever you drive it's a smooth drive, cu echipa creativă formată din Bob Toma (Art Director) alături de Mircea Crăciun (Copywriter).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008,  integreaza servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers) pentru a sustine... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related