Valentin Lica despre cum ar trebui sa fie publicitatea neconventionala ca sa se raspandeasca in retelele sociale

Wow, socant, super cool, fun

Comment-uri nu like-uri. Asta trebuie sa starneasca un neconventional tare. Acuma, sunt niste ingrediente pe care trebuie sa le iei in calcul in momentul in care faci un neconventional.

De exemplu, daca te plimbi intr-un port, sa zicem, si vezi o ratusca uriasa care pluteste pe apa printre iahturi, sigur o postezi pe wall. Ingredientul se cheama: WOW!

Daca vezi, sa zicem, o geanta cu pattern L si V care acopera o statuie din fata unui hotel sigur pui poza pe net si la description pui: “moaama, au acoperit o statuie cu ditamai geanta!”. Asta ar fi SOCANT!

Daca vezi o sticla imensa de racoritoare in Piata Romana si sticla se mai si varsa intr-un pahar, sigur o pui pe net. Asta e SUPER COOL.

Daca descoperi niste clape pe scarile de la metrou, care scot sunete atunci cand calci pe ele, atunci asta e FUN si, desigur, o postezi pe wall. Și tot asa

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related